Jumaat, 14 Ogos 2009

kisah disebalik koko krunch cereal and dutch lady chocolate milk

semalam khamis waktu lunch aku tak makan nasi sebab takut tak sempat nak pergi class.aku ni pulak kalau makan nasi mesti lambat..ambil masa dalam 25 minit camtu la baru habis makan..maklum lah aku ni bila makan mesti penuh dengan kesopanan..kunyah sampai lumat baru aku akan telan...aku pun terus buat keputusan nak makan cereal je time lunch..picture kat sebelah ni lah lunch aku..tepat jam 2.05 p.m. aku pergi kelas...first kelas aku iaitu klas IA (intermediate accounting) berjalan mcm biasa tak ada apa2 berlaku..utk second class iaitu tasawwur sesuatu telah berlaku kat aku...mulanya aku rasa sejuk...sejuk yang amat sgt sehingga rasa badan aku menggeletar...nak ckp kat ustaz minta off penghawa dingin tapi rasa mulut aku terkunci lah pulak...aku pun biar kan saja sehingga lah tiba2 penghawa dingin off sendiri..ahhh..masa tu syukur sgt sbb dlm dewan dah terasa panas skit..tapi satu hal pulak..bila panas aku cepat kehabisan tenaga...dlm pukul 5 lebih camtu badan aku menggetar...tadi menggeletar sbb sejuk..tp sekarang menggeletar sbb lapar dan tenaga tak ada..aku terus lembik hampir nak pitam sehingga kawan sekelas aku usung letak atas wheel chair hantar balik kolej...disebalik kejadian tu aku dpt tahu org yang mempunyai hati baik dikalangan lelaki yang berada didalam kelas tu..masa kwn aku tgh minta tolong supaya pegang pintu cuma seorang saja yang betul2 baik didalam kelas tu...dia pelajar aeronoutik namanya Arif...dia yg turun pergi amik wheel chair dan bawa masuk dlm dewan..budak laki lain semuanya tgk je..kebaikkan dia mengalahkan ustaz yang mengajar aku tu...ustaz pun tak tolong jugak..inilah kisah disebalik picture tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan