Khamis, 13 Ogos 2009

Duit dalam account bank hilang

8 ogos 2009 duit dlm account bank aku hilang..memang terkejut sgt2 bila hari isnin check account duit aku just tinggal RM2800..bila aku pergi nak print penyata..mesin tu buat hal pulak...mayb xde kertas kot sbb penyata xkuar pun..aku terus balik bilik and suruh lily topup kan aku sbb nak call bank..bila dah call bank memang betul2 mengejutkan aku..org bank cakap 8 ogos 2008 ada 3 kali transaksi kuar duit dari ATM..RM700,RM500,RM400...aku dah curiga dgn roomate aku sbb aku yg suruh dia kuar duit hari tu.tp bila tanya dia cakap dia careless..dia jwp call kat luar sbb ada emegency call and terus tinggalkn kad bank kat mesin ATM dan no pin dah dimasukkan..dia ckp masa tu lah ada org kuar kan.tp disitu nmpk sgt dia tipu aku hidup2 sbb ada 3 transaksi pengeluaran.kalau org lain yg kuarkn mesti just sekali je dia dpt kuar.kalau nak kuarkn utk kali kedua mesti masukkan no pin..tp lain xtau no pin just dia ja yg tau...

1 ulasan: