Jumaat, 4 September 2009

Tukar plan

hari ni sebenarnya aku plan nak pergi solat zohor kat masjid negara...tapi hana call cakap yang apis pergi hantar member dia kat pudu...jalan jam so tak daspat lah aku pergi solat kat situ..so tukar plan...pergi solat asar kat masjid putrajaya pulak...aku hantar message kat apis nak bertolak ke sana tepat jam 2.30 petang...apis reply message aku ckp nak bertolak lewat sikit pukul 4.00 petang...dia ckp dekat je...tp aku rasa hampir sejam jugak kot...tp takpe nanti aku tgk berapa lama masa yang diambil untuk sampai ke situ...sbb haritu masa aku pergi LCCT ambil masa sejam jugak lah untuk sampai..dalam menantikan diorang datang pukul 4.00 nanti aku ambil kesempatan untuk tulis blog...

aku harap perjalanan ke putrajaya semua selamat..moga Allah permudahkan perjalanan kami ke sana...inshaAllah petang nanti aku dapat menunaikan solat asar di masjid putrajaya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan